Friday 28 June 2013

HYE, INI KLISE


Ini rasa klise atau celaka semata??
Ini rasa bahagia atau rasa hanyut yang terlalu lama??
Ini airmata atau penghilang segala rasa kecewa???
Ini hanya sendu atau pedih dalam jiwa???

Sikit lagi hati...
sikit saja lagi akan aku biar rasa ini mati

Hye si bodoh, kenapa kau yang aku mahu?
kenapa tidak kau bawa sama rasa ini bila kau putuskan untuk pergi
Kenapa masih kau tinggalkan sisa-sisa??

Hye bahlul, apa kau terlalu tolol untuk mengerti tiap apa yang aku rasa
Hye tongong, apa kau terlalu buta dengan pada apa segala yang aku beri
siapa tolol? siapa bahlul ? siapa tongong?

bukan kau!!
tapi aku...
aku yang terlampau bodoh
menagih pada kau yang terang membuang aku dan pergi
membaja derita pada kau yang nyata tak pernah sudi....

kadang aku terlalu gagah dilihat..tapi apa mereka tahu aku terlalu rapuh

.................................................................................................

selasa,4jun2013-1230

No comments:

Post a Comment