Friday 28 June 2013

Kosong

kosong versi najwa latif??? haha idok lerr.. aku rasa kosong sekarang ni..dont know why..[hentak-hentak-hentak kepala kat dinding..haha] semalam dengar lagu La Luna_setelah kau pergi.. auuchh tacing sorang2..haaa bingai!..aku cari la mangsa utk aku mesej time tu..tapi semua pun aku rasa tak kene.. then aku teringat some one.. yup this one..aku xkan pernah rasa hampa dgn kata2 semangat dia..tiap kali aku minta nasihat aku tahu tiap ape yg dia ckp akan pergi terus sampai hati, tiap kali tu juga airmata aku gugur beb.. haha..aku dah kata aku ni nampak je gagah..lembik punya hati..tak tahu lah aku tak pernah tak menangis dengan tiap kata-kata dia.. ye seorang kakak..aku tak pernah fikir lepas semua ni jadi dia masih sayang aku.. masih terima aku..dan sampai saat ni..aku sumpah sayang dia..kakak dunia akhirat.. kakngah thank you so much..if others told you that u're difficult, its ok..i know you..and you'll always have me.. ini baru sorang kakak..aku ada sorang lagi kakak..kakak ni kakak yg tak akan pernah lupa aku..nak buat apa nak pergi mana she'll always remember me..will always cheer me up..oh god thank you for this two precious sister in the world..thank you kaklong for everything..segan dah ngn kaklong..
Zainorhuda and Zainorhana,, both of you..intan nak sgt jd your sister in law..but being your sister is much better..tunggu ye..tunggu sampai intan mampu balas semuanya.. doakan yang terbaik segalanya untuk intan, doa yang intan takkan hilang segala kasih sayang ni..doakan kita semua yang baik2 saja..

No comments:

Post a Comment