Saturday 20 July 2013

Dear Readers

             Aku dah renew semua info dalam blog ni..dulu aku tulis memang 80% untuk dia..so apa- apa label yang ada kena mengena antara aku dengan dia, aku dah tukar jadi chapter DearEx, demi untuk menjaga mana-mana sensitiviti..dia ada orang baru dan aku tak nak salah faham berlaku..dan macam tu juga aku insha Allah suatu hari nanti aku juga bakal ada orang baru.. aku tak nak delete apa-apa pun mengenai dia dengan aku..sebab aku belajar dari pengalaman..aku nak itu jadi pengajaran terbesar untuk hidup aku..

            Maaf kalau selama ni aku banyak show off,,tulis  ILY banyak-banyak..IMY banyak yang mungkin buat orang yang baca rimas..itu khilaf aku..aku minta maaf ter-over..lepas ni aku akan lebih hati-hati dengan apa yang aku nak tulis, aku akan sedaya upaya elakan privacy tak keluar ke public.. thank you..




useyourbeautywithyourbrain~noted intan!!

No comments:

Post a Comment