Thursday 19 April 2012

nothing more n nothing less

kalau ade seribu abad dalam kehidupan kalau aku boleh meluahkan..aku nak semuanya tahu..setiap hari..setiap saat..setiap org yg aku jumpa..setiap org yg aku berselisih..melaung pd org yg mampu mendengar..stiap inci ruang yg ada kalo aku mampu penuhi..aku akn cuba..

melalui tiap abad yg ada dgn mengetahui cinta ini milik kau..akn aku luahkan..kalau aku juga mampu bercerita kepada semua..tentang cinta ini milik kau..akan aku luahkan..kalau terlalu kaya..di setiap masa dan saat..aku aku kisah kan..kepada setiap yg aku jumpe..setiap yg berselisih..aku akn katakan se-yakinnya..tentang hati ini milik kau..aku aku luahkan..kalau nun jauh manusia aku punya kekuatan..akn aku laungkan sekuatnya..akn aku luahkan..jika aku punya berjuta andaian..aku akn cuba penuhi.,tiap inci ruang ini dgn kau..lantang.. akucintakamusayang!

Tuhan..jika aku mencintai seseorang..kuatkan dan tabahkan hati ini..kerana jika sungguh cinta ini utk dia..aku izinkan dia melukai hati ini semahunya..

No comments:

Post a Comment