Monday 23 April 2012

How Awesome this Love Moment..

Pertama kali dalam hidup aku rasa kehadiran cinta ini..kalau benar org ckp..kita boleh suka dalam sesaat..mencintai dalam beberapa hari..dan selamanya untuk melupai..aku rasa..aku setuju..cuma nk tambah..bagi aku..sesaat..opss..suku saat..aku boleh mencintai..tanpa berbelah bahagi..sebulat-bulat nya..jiwa raga aku berikan..tanpa sikit pun kompromi..atau..xda sikit pun keraguan..apakah cinta aku akan berbalas..atau..kasih syg aku di curangi..aku xsempat untuk berfikir segala bagai persoalan..dari pertama aku terlihat..sungguh..aku terpesona..kaku..belum lagi bersua empat mata..tapi hampir separuh hati aku dipagut beribu tan kilometrik sarat dengan rasa kasih..sayang cinta.. hebat betol..ter-awangan aku rasa..

Pertama kali nak pergi bersua muka..melihat dengan sepasang mata milik sendiri..mengeletar rasa lutut..berdebar aku tekan punat lif..laju jantung berdenyut menanti pintu lif terbuka..hanya jatuh cinta dgn sekali pandang..dlm sekeping gambar..sumpah..sewaktu tiba..aku tercari-cari..mane geranggan si pencuri hati..melilau mata aku mencari..jenuh aku teka..mungkinkah yg ini..diakah yg di depan aku?,,atau dia dihujung sana?..atau..adakah dia yg bersama perempuan berbaju putih?..mungkin juga..dia yg berada dibawah suluhan lampu neon?..argghhh..berkocak jiwa..yg mana satu si jantung hati..

Menggalah..aku bertanya..di mana buah hati baru?..xsabar rasa.."oh..cik..yg di tunggu di ruangan no.34 cik"..huh..berderau darah..pantas menghayun langkah..berdiri..betul2 didepan ruangan menunggu..banyak kerusi tersusun..dan dihalangi kaca..ruangan seluas bilik yg sederhana..ye..di situ..yg bertanda 34 di tangan kanan..berwarna biru..berbungkus..kesejukkan mungkin..ye..dia permata hati..dan nama diberi.. Wan Iskandar Zafran Bin Wan Abdul Wahid..sungguh..cinta pertama yg aku rasa sungguh menakjubkan..pengalaman..aku rasa..segala rasa cinta aku..tercurah seluruhnya.. i love you sayang..you must know this..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
Now..He is 1 month and twelve day..
may you grow strong..
surround with love..
be good boy..









No comments:

Post a Comment