Wednesday 8 February 2012

THX!

Satu ketika dulu Engkau pernah rampas sesuatu yg paling berharga..
kejamnya..
aku sgt2 terluka..
peritnya..
hidup aku kosong..
aku tanya.. kenapa aku.. aku masih perlukan itu..
tolonglah pulangkan..
tapi..
Engkau senyap..dengar mungkin..
menangis airmata darah sekalipun.. xmungkin..
lama jugak masa yg aku ambik..
lalui segala kehidupan sendiri..
bergantung dan berdiri menggunakan kaki sendiri..
kadang aku tewas juga..
berguling-guling jatuhnya..
kadang aku masih marah..
tapi..
itulah anugerah terhebat untuk aku..
Ya tuhan..kau pernah rampas kebahagian aku..
tapi xpe.. itulah anugerah dari kau..
pemberian dan pengalaman yg xsama dgn yg lain2..
ketabahan yg kau didik dalam diri aku..
kekuatan yg kau pinjam kan sementara..
aku redha dgn ape yg telah kau tentukan..
ini jalan terbaik utk aku yg hanya engkau saja tahu..
dan.. telah kau pulangkan sedikit ketenangan dan jugak kau pinjam kn secedis kebahagian utk aku..
dari Engkau..sesuata yang terlalu berharga..
kau hadiahkan aku..
ibu2..
ayah..
abang2..
kakak2..
si kecil yg comel..
dan kau hadiahkan peneman hati..
terima kasih tuhan!









selamatulangtahunkAyah!

No comments:

Post a Comment