Monday 13 February 2012

Alhamdulillah..

Apa2 pun terima kasih tuhan atas pemberian kau dalam hidup hambamu ini..
sekurang2nya..ape yg aku lalui x seterok ape lagi yg sahabat aku lalui..
momy aku jgk salah sorang hamba tuhan yg dipilih utk jd single mom.. 
aku pernah dengar dlm satu ceramah mauliddurasul yg ayah aku penah bawak..
utk jd ibu tunggal adalah hamba hebat yg Allah pilih..
aku kene bersyukur..momy aku single mom coz suami meninggal dunia..
kwn aku..terguris hati dia..tggl ngn single dad..dan ada single mom..
aku tahu ape perasaan dia..tapi..aku jd speechless bila dia cube nk bercerita kat aku..
maaflah kawan..aku xboleh nak ckp ape..
aku doakan kau kuat..sentiasa kuat..sebagai kawan aku ade..selagi mampu..
 aku teman..
hidup aku dah pun cukup bahagia..ada sebuah family yg kuat..
seorg ibu..seorg ayah yg xpenah lupe duduk letak family dia..
aku betol2 bersyukur..
allmarhum ayah aku contohnye..
xpenah lupa didikan agama..
itu paling penting utk dia..
sembahyang berjemaah..
malam jumaat bawak pegi mesjid..
terawih.. mengaji..
untung sesangat sebenarnya aku ni..
tapi tulah.. yg baik Dia xkan bagi pinjam lama2..
ape pon..
aku bangga jadi anak ayah sampai bila2..
aku bersyukur dengan ape yg aku ade sekarang..
dengan ade org2 kat sekeliling aku..
tuhan dah beri yg terbaik utk aku..
untuk org2 yg selalu ade..
terimakasih..




























tomak,along,angah,syg,mama,papa,kaklong,kakngahthxforeverysinglesecondinyourlifeforme

No comments:

Post a Comment