Monday 16 January 2012

Sunday 15th......

pkol 7 pagi.. momy tepon..bangun.. sembahyang subuh..
ok..bngun dah....
hUrmmm.
."hepy birthday baby..kecian anak mak..sapa suruh lahir tgh2 bulan..sume org xde duit..
nanti la dpt hdiah ye.."..
ok mak.. xpe..
hari2 pon mak bg intan hadiah dh kan..
i love you mami..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok..bekfes pagi.. mkn2..nasi goreng + telor + fitness..
air teh o panas..
rancangan hari ni teman kaklong kakngah mama gi masjid india ye..
aku nk beli maybe pashmina je kot.. hadiah utk diri sendiri..
huhu..
pagi gak la sampai jlnTAR..pkol 9 kot..
xperasan plak.. plan pertama..jalan2..dan menyusur..
oh my..
jumpe kaen cotton..real cotton sgt indah!!!
ahhyooo..mami plez come here.. i want this this n this..
ok..blah cpt..nnt TERRRhabiskn duit.. yg xberapa nk ada ni.. huhu..
ok.. dpat satu pashmina..utk diri sendiri,.. 
tp..kaklong belanja hdiah bestday..
haa btol ni kaklong????
ye xpe..kaklong belanja??

dan.. satu lagi pashmina utk mami..
mami mntak hari tu..skang baru smpat beli..
.
.
.
ok..dah habis jalan TAR hujung ke hujung..
skang patah balek..
aku dh teringat kat kaen cotton tadi....
kaklong pon..
huhu..
nak SATU boleh...
tp mak aiihh.. tujuhplohringget ye sepasang..
adoiyai..
setelah beberapa prbincangan.. ok..aku nk beli jgk..
beli bnyak dpt hrga borong..
coz kaklong nk amek bnyk..so bleh tumpang selai..
oppss seblom ke kedai cotton tadi..singgah kedai brooch ngn kakngah..
kakngah nk beli brooch kasi kak makcik chomel ngn mama ngn kaklong..
aku tlong pilih..
pastu beriye kakngah suh aku amek satu utk aku.. haiiyoo.malu la saya.. semua org nk belanja..hurmmmm
.
.
.
.
.
.



taaraaa..cntek X??? merangkap bakal mnjadi baju raya terus.. huhu..
#hurmm yg ni pom last2 kaklong jgk belanja..aiiyooo..siyes dh malu tahap dewa...#
.
.
.
.
.
.
.ok..
jom balik..penat la.. lapar.. huhu..
eh..singgah lagi..kedai tudung ariana..
tmpat paling kerap aku singgah tiap kali p sini ngn mami..
yg bezanya.. kali ni x p ngn mami..
si gemok pon tak mahu ikot.. gemok tido kat rumah..
.
.
.
.
dpt hadiah lagi.. tudung syria comal warne aqua blue...
.
.
.
hehe..kaklong bagi yg ni.. mama ngn kakngah pon dpt jugak..
ohhh jom balik..
letih nye..sampai rumah je sume org sebok tgk hasil tangkapan..
huhu..meriah..bersepah..
then mama kasi aku hadiah ni..
.
ombak rindu punya versi.. haha..
.
.
.
ok..lps makan tghari..siyes lapar..
rehat2..
men  kerusi urut dgn baby dhia..
tido..
golek2..
.
.
.
jom balik pilah!!!
haha..ngntoknye!!..
ada lagi hadiah sebelom balik..
.
.
.

.
.
.
.
Dan..overall punye hadiah..
tshirt dari kakngah..
duit dari along ku yg hensem..
card dari najwa..
dan pizza dari housemate2 sume..
hehe.. thank Q so mucho!!!..
hehe..
sayang semua ketat2..hehe..
.
.






.
ok..done.. hepynye..hepynye..
tapi mlm sedih sikit..xtahu la..ade sesuatu yg mengganggu emosi..
menitis jua air mata ini..
ok.. gudnyte..its ok..so sorry..
hope..bngun pagi..dh lupe..
love you so much sayang!!!!
byebyebyebyebyebye..



No comments:

Post a Comment