Thursday 12 January 2012

aku MAluuu..

salam..aku malu larrr..kdg2 laaa..tiba2 je rasa mcm tu.. hurmmmm..mcm mana nak ckp ye.. kenal dah lama.. kalau dia buat plastic surgery pon kompem aku boleh kenal..hmmm..ape2 pon yg keluar dari mulut dia aku dah boleh agak apa ada dlm hati dia.. kdg pernah je duaplohpatjam sentiasa ada..banyak masa dah dihabiskan..makan pakai pon dah boleh hafal apa yg boleh apa yg x.. rumah dia dah mcm rumah aku.. parents dia dah mcm parents aku..akak2 dia dah mcm akak2 aku..abg2 dia dah mcm abg2 aku.. hurmmm.. bila org lain nampak kdg aku selalu je lari..sembunyi ke.. aku tahu.. kat mulut xda la ckp apa2..dlm hati..hah?..mcm2 la nak kutuk..jumpe jiran sebelah..kompem kuar citer aku..(huhu fitnah ni,,maaf..)..anak dara xtahu malu.. heh..mungkin la aku dah dpt gelaran tu... nasib laa ko..sape suh becinta kecik2..mak xkasi kawen lagi.. haaa cpt la besar.. cpt la mak tye bile nk kawen..
aku sebenarnya siyes bila tya dia.."syg jom kawen.."..aku dah sedia la..aku dh lama sedia..dari segi mental khasnya..tp..apapon aku rancang je.. ada org ckp kat aku.." ko kawen jela.."..sapa kata aku xnk..kalau boleh sekarang jugakk..xlah desperate..tp..aku cuma nk..bkn tujuan nafsu..aku xpenah pikir la aku kawen nk elak maksiat or tuntutan nafsu..never.. aku cuma rasa..we should live together..ohho..jeles la tgk org dh kawen..
berani x kalau aku ckp ngn family aku..aku nk kawen...
berani x aku terus terang ngn famili dia aku nak kawen...
haaaaa aku gatalllllllllllllllll...k bai...

No comments:

Post a Comment