Tuesday 10 January 2012

saya SAYANG mak SAYA!

momy saya yg sgt saya sayang..
saya xde mak lain selain yg ni.. kan best kalo mak ade bnyak.. 
bile xde bleh ganti suka2.. hehe.. mmg la boleh ada mak ganti tp mesti x sama dgn mak yg lahirkan kite..
nk tahu knp aku syg sgt kt mak aku.. sebab mak aku best..
dari kecik sampai aku besar mak aku xpenah nk marah or dera aku terok2.. mak aku sayang sgt kat aku..
ape ajelah yg aku nk.. mak aku akan cube tunaikan..
dah besar ni barulah aku perasan banyak nye kerenah aku.. mintak itu..mintak ini.. 
soorrrryyy la momy.. i love you mmuaahh2!..
sejak dua tiga tahun yg lepas ni.. aku banyak dah rapat ngn mak aku..
berbanding sebelomnya.. aku bnyak kongsi ngn ayah aku.. but something happen.. so aku xdpt la nk kongsi ngn dady lagi.. so.. sekarang cuma ade mak.. susah senang..hepi nk nangis marah ape sume aku share dgn mak..
aku sebenarnya syg kat mak aku.. aku kesian kat mak aku. aku janji.. aku akan senang kn idup mak.. mcm mane sekarang ni mak berusaha nk senang aku..
gigih x mak aku yg dah separuh abat tu gi keje overtime.. xcukup makan sebab nak pasti kan aku sentiasa ada duit..
hmmm aku yg duk study jejauh ni kdg xsampai hati nak ckp.. "mak nak duit..xda duit la"..
bayangkan la mak aku kdg kene naik basikal nak pegi pasar..nk pegi mana2 pon la.. pegi keje tumpang org..
aku kat sini kalo tgk makcik2 jln kaki panas2.. jln jauh2.. aku touching la..aku rase nk nangis.. huhu..
kalau boleh aku nak selalu ada dgn mak aku.. mane dia nak pegi aku hantar.. aku xkesah..
kdg tu bile aku balik cuti sem semua org tye aku.." xkeje part time ke?"..bkn xmau la auntie..saya nk duduk ngn my mom..rindu dkat dia..yelaa kalau aku keje..sape nk hantar mak gi keje..beli barang rumah.. bayar bil..pergi kenduri..semua la kn.. time cuti tu jela aku boleh wat semua tu.. nnt dh keje dah kawin.. aku mungkin xde bnyak kesempatan tu..haha aku wat entry ni sebenarnya aku rindu kat mak aku.. aayyoo rindu sgt ni.. hmmm k la.. sapa yg ade mak.. sayang la ea selagi ade..dh xde nnt sumpah idup jd laen serba serbi do it on urself..mcm aku.. i miss you and i love u daddy..it's relief when maybe you could be here..right here bside me and momy..


No comments:

Post a Comment