Friday 23 September 2011

SORI YE KAWAN..


kalau mintak maaf..aku akan ckp..
fine..aku dah maafkan..
kalau tanye..ape yg salah..
aku cume akan ckp..lupekan..
.........
tapi yg satu ni..aku nk lupekan..
xmau ingat..
xnak ada kene mengene..
xnak tahu..xnk nmpak..
bukan marah bukan benci..
cume..
tawar hati.. sumpah..
menyesal...
bertahun same2..
xtahu mcm mana boleh berubah..
bukan aku xfaham.. atau xnak faham..
kalau aku..
aku akan bagitahu apepon hal aku..baik atau buruk..sebab dia kwn aku mcm..
mereke ni..aleya..eyka..zatie..
tiap kali cuti..gathering..even..memalukan mcm mane sekalipon..aku akn citer..
sebab diorg ni membe..membe lame..berkawan dari adik2..
aku xkesah..mereka pon xkesah..
tapi..yg satu ni..bile dia berubah..aku xfaham..
xbercerita..semuanya rahsia.. aku..sape?
kalau aku kwn..mesti aku xkesah..kalau dia kaawan..kenapa nk malu..
jadi..sebab dia x anggap aku kawan..sebab malu..
so..gi mampos larrr..
jgn ada dlm idup aku..sebab..kau tipu..
....
aku dah maafkan..cume..pergilah..

No comments:

Post a Comment