Thursday 15 September 2011

SAYA STUDENT DIPLOMA

tahu ngape aku wat entry ni..
saje je..
dulu aku blaja kat matrik..
kire habis la aku blaja dua2 sem..
aku rase aku xla bodo sampai aku x dpt gi degree..
tapi keadaan kt sane kot..aku silap pilih..
dlm bnyak tekanan blaja..aku ada bnyak lg tekanan sampingan..
aku mmg salah sebab xdpt lawan..
tapi nk wat cane.. sem 2 aku cube bebtol dah..
tapi..aku redha mmg bukan rezeki aku..
xpe2..so..back up plannye aku dh mohon diploma mse aku kat part 1..
rezeki aku mmg ada kat diploma..aku terime tawaran tu..
ade rase pahit..ade gembire..dan kdg2 aku nangis jgk..
sape x sedih tgk mbe2 satu bilik pergi degree..aku sorang je yg kene tggl..
btw..
setakat ni..
pas aku lalui diploma..aku dh kat tahun akhir dh pon..
mungkin lmbat sikit..
tapi aku pastikan yang kali ni berbaloi..

No comments:

Post a Comment