Tuesday 11 September 2012

The day of Two

Aku seorang pelajar kembali..wah2..best mmg best la jadi student..tapi course aku dpt..aku tensen bila pikirkan course tuh.."Material Technology".@ MaTech..huhu..mcm hebat tp hebatkah aku melaluinye..aku yg sejak azali mmg cuak gilak dgn physic ngn math..course ni mmg nyawa nye physic ngn math..time diploma pon physic ngn math yg cikai2 pon aku repeat..ini kan pulak physic course ni..huh..tabah! hadap!.. "Dgn nama Allah yg Maha pemurah lagi Maha mengasihani"..permudahkan perjalanan ini..amin...
           Hari ni kira hari kedua la kan aku jd student..pepagi lagi dh bangun tahu..mandi tido balik semula..habit dah tu,,lepas aku setel kan borang pelajar baru..aku wat bodo kat bawah fakulti tunggu kelas start walopun aku tahu kelas tu xde lecture..xpe tunjuk muka tu penting jugak kdg2.. Pas kelas aku dismisskan aku try nak buat PC~penggecualian kredit..pening gak weh..hurmmm..lepas pening aku rasa baik aku balik tido..aku turun bawah ingt nk ikot bdk2 ni pegi PTAr..tapi cm mls..tetibe nmpak plak si redz ngn ponen syafiq..perot dah la lapaq gile..aku ajak dorng pegi mkn..dorg ckp..moh lerr pegi jamuan raya..hah! idea bijak..jimat dan kenyang..jalan kaki weh ajak naik bus dorg xmau..huhu..jamaun raya bapak ramai manusia..time ni aku jumpe memacam jenis..yg ensem of course la ade..gagagaga..mkn smpai kenyang..entah ape nasi tah name dia..jnji aku kenyang..balik ostel aku jln kaki lagi..jauh mmg jauh..tp xpe..kurus!..haha..
ade satu benda je aku tertanye2.."knpramaiyangsukablajakatuitms.alam..knpakurasexbest..hurmm?"

No comments:

Post a Comment