Saturday 27 April 2013

I'm Nickel Titanium

nickel titanium dari ape yg aku belajar adalah one of the metal alloy yg ada dlm muka bumi ni.. sebagai budak material aku harus lah tahu kuatkan nickel titanium ni.. tahan lasak.tahan karat.tahan bahang.tahan segala..aku nickel titanium alloy versi manusia..tahan maki.tahan rabak.tahan luka.tahan kecewe(phuiih!!)..
aku x tahu berapa ramai kat luar sana yg nmpak aku xsenonoh..xbetol..bersalah dgn ape pun yg berlaku skrng ni..cukup sekadar aku percaya ape yg aku percaya.. cukup dgn org2 yg sentiasa ade utk aku..sentiasa tarik aku utk bngun dan berlari..org2 yg mengangkat dan anggap aku keluarga..org2 yg memberi aku secebis cinta..terima kasih utk mereka..aku xdpt balas... utk pertama kali..aku nk mengaku in public socialnet..aku jatuh cinta dan sekarang aku sdg tgh amat kecewa..aku tgh mencari kekuatan utk bngun..haha merangkak berjalan berlari.. aku tak tahu nk gambarkan seperti ape kekecewaan ni.. entah..terlampau rabak hati ni.. maaf awk kalau entry ni seolah menyalahkan awk..tp tidak..awk xpenah salah..sy yg bersalah kerana meletakkan seratus peratus kepercayaan pd awk..meletakkan segalanya pd awk..hingga hari awk xde..sy tak ade ape2.." i lost everything when i lost you..you're my everything"..

fullstop..people..itu dulu..skrang intan razak..demi org2 yg aku cinta..aku xnak lagi terduduk dlm keadaan sedih..cukup la aku susahkan hati2 mereka yg turut terkesan dgn kekecewaan aku..ye..aku dah bersedia dgn seribu juta apa daya utk bngun dan xakan lg toleh pada masa silam yg ada..dia lelaki yg pernah ada..aku tak kan ganggu lagi jln pilihan dia..mungkin dia bkn org yg tahu menghargai aku..dia bukan utk aku..dia lebih layak utk mencintai yg lain..dan aku juga.. kalau dulu aku pernah kata.." syg satu hari nnt awk akn jumpa fly over dlm perjalanan..amek lah susur dan kembalilah pd saya bila tiada siapa di sisi.." tp awk skrng pergilah..kerana itu yg terbaik rancangan-Nya utk kita.. utk janji2 awk..masa kita bersama..atau masa kita mula2 berpisah..sy halalkan..sy xakan tuntut..sy akan lupakan segala ape yg ada..segala ape jua insha Allah..

dan aku dah jumpe kebahagian lain..ye..aku lupa diri..aku angkuh.. aku bodoh utk terlalu bersedih..aku lupa.. Dia pernah memberi rasa cinta pd jiwanya..dan Dia juga yg menghilangkan segala rasa itu sekelip mata..sapa aje akan tak percaya hilangnya rasa begitu saja..aku juga xpercaya..tapi..aku miliki hadiah paling sempurna selepas aku ilang satu cinta dari jiwa yg aku juga cintai.. Dia hadiahkan gantikan kehilangan aku dgn mereka yg sentiasa ada dibelakang aku..Mak along angah kak huda iskandar..terima kasih utk gelak2 yg sentiasa ada...mama papa kaklong kakngah bglong bgbob dhia falah..terima kasih kerana syg kan intan lbh dari apa yg intan mintak..rien luqman zura shahrul wan dan kwn2 lain terima kasih sebab berdiri menjadi org yg paling penat mendengar semua keluhan aku.. haaaaa demi keluarga aku..fmly baru aku..kwn2 aku..aku janji..xda lagi ghupe sedih kat muka aku...hoi janji hoi..janji~~~~~~~ mmmuahhhhhh i love you each of you...

eh eh encik jodoh..cepat aa kita penat tggu awop.. kita dah lama cintakan awk..dh lama rindu awk..dh setia.. mcm awk jgk..take care until the time is rite encik jodoh..lep u more!!!!

No comments:

Post a Comment