Friday 1 February 2013

i hate roses.. i choose lilly..or carnation maybe..

aku bkn xsuka roses sgt2..just ramainya girls yg minat roses!!!! aku kan pelik..so biar aku suka yg lain sikit.. so aku pilih Lilly.. and also carnation maybe..White Lilly or Peach Red carnation..haaaa.. berapa ramai girls yg tak boleh pun nak bayangkan ghoperr lilly n carnation tu?? utk jd yg lain dari lain..aku pilih la yg lain dari yg lain jgk..plus..lilly lagi wangi..bunga pelik huduh yg wangi..dan carnation yg unik and wangi..

Eh eh sebenarnya berblogging harini nak go tru surface bout my 1st sem.. overall macam biasa..haha 1st class sgt bagus..wahwah polite sgt..half sem dh boleh nampak belang warna warni kau.. ujung sem hampeh terus!! Tahniah... kat kelas aku ada dua keadaan member.. yg aku kene layan sopan.. dan yang aku boleh sepak bila aku nk..eh dan yg rasa menyampah giler pon ada!.. end of sem aku tetibe ada click..click adik2 nyah..eh aku rasa aku muda je lagi larrrrrr... so this friendship will go on..forward until la hbis degree so.. let play the role have fun the flow...... this is your life..you care..your rule..have fun bebeh!!!

No comments:

Post a Comment