Tuesday 4 October 2011

sedey la kite....

...hurmmm mlm ni mood menggong cikit.. kite rindu kat someone.. rindu momy..ehe momy mmg kite rindu tiap hari.. tp ni rindu len cikit..hmm nk ckp rindu..tp xleh.. cne ni..asek mengeluh je..sedih..sakit dada la cmni..
asek ingat jer.. ah bencinye..rase nk tampar je muke org yg kite rindu tu..lepas tampar nyanyi lagu ni....

Penghujung cintaku..pasha&adele

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

humm..sowi ea...msti xbest entry jiwang...bye..nyte..

No comments:

Post a Comment